dinsdag 5 januari 2021

 Hallo allemaal,

Na een radiostilte van ruim 2 jaar heb ik besloten om toch mijn blog weer nieuw leven in te gaan blazen.
Ik hoop 1 à 2 keer per week een leuke kaart of een ander projectje te laten zien.

Mijn eerste kaart die ik dit jaar laat zien is een challenge die is bedacht door Monique, mijn freubelvriendin.
Zij daagde ons uit om een kaart in groen en geel te maken.
Nu zijn dit niet helemaal mijn kleuren en om het helemaal af te maken, besloot ik zelfs mijn mallen en design papier te laten liggen.
In plaats daarvan pakte ik mijn Distress inkt en mijn Lavinia stempels.


Hij zal niet perfect zijn, maar ik ben er zelf dik tevreden over.
En ik denk dat Monique trots op me is dat ik zó uit mijn comfort zone ben gestapt ;-)

Fijne avond allemaal en wie weet tot een volgende keer.

Liefs, 
Anja


4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je er weer bent Anja!
    Mooie kaart is het geworden en Monique zal zeker trots zijn.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dat je er weer bent, je kaartje is prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en: hou vol!!🙂
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha die Anja,
    nou zeg, daar ben je weer! Wat leuk!
    Ik vind je kaart heel mooi en de kleuren zijn ook super bij elkaar. Heeft Monique hem nog niet gezien??

    BeantwoordenVerwijderen