donderdag 21 januari 2021

Kerstkaart week 3

 Hoi hoi,

Het is weer donderdag dus tijd voor mijn wekelijkse kerstkaart.
Dit keer had ik een leuke sketch uitgezocht voor Monique en mij.
Uiteindelijk heeft Monique een andere kerstkaart gemaakt, maar dat maakt niet uit.
Het is zó gezellig om ook op afstand creatief met elkaar bezig te zijn, door elkaar uit te dagen, door een sketch te delen, door elkaar te inspireren met mooie creaties.
Ik vind het in ieder geval érg leuk en het levert ook nog eens leuke creaties op!

De sketch die ik heb gebruikt is deze:

Mijn uitwerking ervan is deze kaart geworden:

Omdat ik het een leuke sketch vond, heb ik er maar gelijk 2 extra gemaakt.
Dan heb ik alvast een paar meer voor in december.

Met deze kaart doe ik graag mee aan:

Morgen kom ik weer bij jullie langs. Nu ga ik snel nog even naar boven.
Ik ben druk bezig om wat kaarten te maken voor mensen die even in een dip zitten.
Dus ik wil ze met een leuke kaart proberen wat op te fleuren.

Fijne avond allemaal.
Lieve groetjes,
Anja




13 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je gemaakt Anja!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie nostalgische kerstkaart Anja.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toffe kerstkaart Anja, leuk dat je ook meedoet bij Cheerful Sketches.
    groetjes
    Nancy 52WTC & Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie nostalgische sfeer op je kerstkaart Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje en wat gaaf dat je de sketch gedraaid hebt. Heel ander effect dan. En zeker handig elke keer mee te doen, scheelt heel veel stress op het laatst.
    Ik reageer weer met mijn andere account waarmee je niet op mijn blog kan komen... vervelende robot...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, gezellig om zo bezig te zijn. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie nostalgische kaart is het geworden.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief nostalgisch kaartje, Anja. Mooi plaatje en leuke sketch. Het is wel fijn dat we digitale middelen hebben om toch samen dingen te doen in deze rare tijd.
    Ik was gisteren niet meer aan mijn ronde toegekomen, maar fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een heel lief kaartje en een leuke sketch.
    Fijn dat je er weer bij bent deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een leuk en sfeervol kaartje heb je gemaakt, mooi
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart met een lief plaatje.
    Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige nostalgische kerstkaart. Leuk gemaakt volgens de schets. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen