woensdag 20 januari 2021

Geboortekaartje Lowen

Hallo allemaal,
Is er toch alweer bijna een week voorbij.
Ik had eerder willen plaatsen, maar dat is me ontschoten.
Dan nu alsnog maar een kaart die ik inmiddels verstuurd heb, dus ik mag hem laten zien.
Een goede kennis van mij werd voor de eerste keer oma, goede reden om een geboortekaartje te maken voor haar en haar man.

Ik gebruikte natuurlijk een mooie mal van DutchDoobadoo, ik ben daar dól op.
Waar het design papier van is, weet ik zo 1,2,3, niet.
Het plaatje is van Lapland, ik vind die vintage plaatjes prachtig voor een geboortekaart.


Een mooie kantrand erachter, wat takjes en bloemen en een mooie stoere trein maken de kaart af.
Ik kreeg een berichtje van haar dat ze erg verrast waren door de mooie kaart. 
Dat is altijd fijn om te horen.

Mijn goede voornemen voor dit jaar is ook om wat meer aan mijn medemens te denken en wat vaker een kaart te sturen. Juist in deze gekke tijd waarin bij sommige mensen eenzaamheid om de hoek komt, wil ik proberen om er een beetje positiviteit in te brengen door een kaart te sturen.
De eerste collega's hebben hun kaart al ontvangen en de volgende liggen alweer klaar.

Morgen kom ik alweer terug met mijn wekelijkse kerstkaart.
Voor nu een fijne avond!

Lieve groetjes,
Anja

 

1 opmerking: