woensdag 6 januari 2021

De eerste kaart voor 52 weeks to Christmas!

 Hallo allemaal,

Daar ben ik alweer!
Want ja, er zijn een paar leuke challeges waar ik deze week aan mee wil doen.
Ik maakte een kerstkaart n.a.v een sketch van de Egel.
Op die kaart gebruikte ik een kerstman, zodat deze ook mee kan doen aan de 
52 weeks to Christmas.


Het design papier is van Lilly of the Valley en het plaatje is van Lapland.
Om de kaart af te maken, gebruikte ik een mooie snijmal van een hulsttak, een paar parels in de hoek en meer vond ik niet nodig :-)

Ik maak nog even een klein rondje langs wat blogs en dan sluit ik af.
Afgelopen nacht heb ik erg slecht geslapen, dus ik wil niet te laat naar bed.
Morgen een half dagje (thuis)werken en dan 's middags lekker naar Monique om samen te kliederen met stempels en inkt.

Fijne avond!

Liefs, 
Anja
 


10 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kerstkaartje Anja, zo mooi ook in deze traditionele kerstkleurtjes en een prachtige kerstman erop
    bedankt voor je deelname bij 52 WTC
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart laat je ons zien.
    Met een heel lief plaatje van de kerstman.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging "Kerstman" op je kaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een mooie kaart Anja. En de foto valt best mee hoor. Ik heb zin in morgen. Vannacht goed slapen hoor, want je moet hard werken 🤣😂

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is ook een leuke kerstman. EN de sketch herken ik meteen. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Anja....mooi om de kerstman in de cirkel te zetten en het ruitjespapier erachter is ook gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kerstkaart heb je met de sketch van De Egel gemaakt Anja.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel en bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC en dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met leuke kerstman, Anja.
    Bedankt dat je meedoet met de challenge van 52WTC "zet een kerstman op je kaart"!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kerstkaart heb je gemaakt Anja !
    Bedankt voor het meedoen met de kerstman Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart Anja, mooi met de kerstman, en de nostalgische kleur rood en groen. Bedankt dat je mee doet met onze challenge bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke en vrolijke kaart, en echte kerstkleuren. Dank je wel voor jou deelname aan aan onze uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen