donderdag 14 januari 2021

Kerstkaart week 2

Goedemorgen allemaal,

En toen was het alwéér donderdag en dus alwéér tijd voor een kerstkaart.
Ik denk dat ik voor mezelf maar 2 momenten moet inplannen voor het plaatsen van een kaart.
Het lijkt nu net alsof ik alleen maar met kerst bezig ben ;-)

De kaart die ik vandaag plaats lag al een poosje in mijn mandje met nog af te maken kaarten.
Deze kaart had ik al gesneden en ook het design papier van Maja was gesneden.
Het plaatje lag er al bij, maar verder moest alles nog gedaan worden.
De randjes heb ik dus ruw gemaakt met een distresser en bewerkt met witte gesso.
Het plaatje van Studio Light is eigenlijk een 3D plaatje, maar ik heb hem gewoon zo gebruikt.
Deze gemat op groen karton.
In dezelfde kleur karton stanste ik wat dennentakken en daarna een paar dennenappels 
van kraft karton.
Misschien moet ik er toch nog een mooi organza lint aan knopen......
Met deze kaart doe ik deze week graag mee aan 52 weeks to Christmas.


Vandaag geniet ik van een vrije dag. Ik had nog wat extra gewerkte uren staan en ik besloot spontaan om deze op te nemen.
Vroeg opgestaan om het bed af te halen en te verschonen, snel beneden de stofzuiger erdoor en nu nog dweilen en dan lekker naar boven.
Ik ben heel druk bezig om mijn snijmallen uit te zoeken en op thema te ordenen.
Dan kom je er pas achter wat je hebt....en dat is best veel.....

Ik ga dus lekker verder hier.
Voor jullie allemaal een fijne dag gewenst en tot gauw.

Lieve groetjes,
Anja


 

8 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart!!!!
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt ook een kaartje in groen/bruin en wit gemaakt....heel erg leuk gedaan Anja!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig deze kerstklok Anja...mooi de accentjes erbij ...
    en succes met het sorteren van je stansjes...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstklok Anja, mooi gedecoreerd. Succes met sorteren ;)
    Leuk dat je hier weer bent bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je kaart mooi Anja, leuk om te lezen hoe andere hun snijmallen opbergen. ik leg ze op merknaam en dan op thema, haal setjes nooit uit elkaar, zo heeft iedere dat wat werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart in de vorm van die kerstklok, Anja! En op mijn blog (ook) alleen maar kerst op dit moment...
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig Anja. Maar dit is dan ook helemaal jouw ding! Succes met de mallen. Ben je al klaar of is er geen doorkomen aan?😂🤣🥰
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart, mooi model ook.
    Is vast mooi met een organzalint er aan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen