woensdag 27 januari 2021

80 jaar

Hallo allemaal,

Ineens bedacht ik me dat het alweer woensdag is en ik nog geen kaart heb geplaatst deze week.
En dat terwijl ik er maandag nog aan dacht.
De schoonmoeder van mijn zusje werd afgelopen zaterdag 80 jaar, maar kon dit natuurlijk niet vieren.
Om toch te zorgen dat ze zich een beetje jarig voelde, heb ik een kaart voor haar gemaakt.
Zoals de meeste van mijn kaarten, maakte ik deze ook met een DutchDoobadoo mal.
Het design papier is van Maja Design, ik raak daar niet op uitgekeken.
Het plaatje is van HobbyVoordelig, ik hou zó van dit soort vintage plaatjes.


In China bestelde ik een tijdje geleden diverse kleuren kant en deze blauwe paste hier mooi bij.
Wat stansjes van blaadjes en een paar paarse roosjes maken de kaart af.

Het was afgelopen week een beetje paniek in de tent, want mijn witte plaat van mijn Trouvaille scheurde.....en laten ze deze nu niet meer maken.
Dus snel online gezocht en bij een webshop waar ik nooit bestel, bleken ze de witte op voorraad te hebben.
Daarna bedacht ik me dat een hobby kennis veel spullen te koop aanbiedt en heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb ik haar gevraagd  of ze nog platen had. 
Dat had ze! Dus nu heb ik lekker een aantal platen op reserve, voorlopig geen paniek meer, haha

Morgen ben ik er weer voor de wekelijkse kerstkaart.

Voor nu een fijne avond en tot snel!

Lieve groetjes,
Anja

 

3 opmerkingen:

  1. Volgens mij weet jij de weg wel te vinnen naar allerlei hobbymensen/winkels, hihihi... wel handig om platen op reserve te hebben.
    Je kaart is mooi geworden. Ben je er morgen ook voor de wekelijkse kerstkaart?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart voor een dame die 80 jaar wordt. Heel mooi plaatje.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,

    Een hele leuke kaart daar zal ze blij mee zijn geweest.
    Fijne Zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen