maandag 11 juni 2018

Een kaartje om je op te kikkeren.

 
Hallo,
Na een tijdje afwezig te zijn geweest, ben ik er weer. Er is van alles gaande en mijn hoofd stond niet altijd naar knutselen of bloggen.
Ik heb wel het een en ander gemaakt, dus ik ga binnenkort alvast wat berichten klaarzetten. Even een kleine tekstaanpassing is dan snel gemaakt.

Vandaag laat ik jullie een opkikker kaart zien. Een kennis van mij is ziek en ik vond dat ze wel een opkikkertje kon gebruiken.
De basis is van DutchDoobadoo, daar ben ik toch wel een echte fan van!
De randen heb ik bewerkt met de distresser en daarna heb ik er Gesso op gesmeerd. Dit deed ik ook met het design papier.
Het design papier is van Maja Design en het plaatje is dit keer van Gerda.

Het plaatje is gemat op mooi, lavendelkleurig karton en deze heb ik gestanst met een mal van Ali.
Achter het plaatje zit een mooie strook kant die ook uit China komt.
Ik heb mijn bingo kaartjes maar weer eens tevoorschijn gehaald en deze gestempeld met een mooie lichtpaarse inkt van Dew Drops.
Rechtsboven een tekstje van Marianne Design en rechtsonder diverse takjes in het paars en crème.
Natuurlijk is een kaartje niet af zonder wat plakparels.
Van de week kom ik weer een rondje blogs maken. Dan kom ik weer bij jullie kijken.
Graag tot een volgende keer dus!

Lieve groetjes, Anja


4 opmerkingen:

  1. Hoi Anja,wat een mooie kaart.Leuk die bingoplaatjes. Ik hopop dat de kennis er blij mee zal zijn, maar dat kan niet anders, zo'n mooie kaart! Is de moeder van je bonuskinderen ook weer opgeknapt?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart Anja en leuk om weer iets van je te zien. Ik vind deze kleur ook erg mooi in combinatie met het plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart,Anja en hele mooie kleuren.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great content. I have bookmarked your blogspot. Greetings Masha

    BeantwoordenVerwijderen