donderdag 27 april 2017

25 jaar getrouwd!

Hallo lieve blogvriendinnen,
 
Het was een poosje stil van mijn kant. We zijn, samen met vrienden, een weekje op vakantie geweest naar Sicilië. We hebben een superweek gehad met heerlijk weer en hebben veel gezien.
We zijn oa op de Etna geweest, wat een indrukwekkende ervaring!
Het knutselen heeft dus even een paar weekjes stilgelegen.

De afgelopen week ben ik dus maar aan een inhaalslag begonnen.
Ik had nog wat opdrachtjes liggen en moest voor mezelf ook nog een kaart maken voor kennissen.
Zij zijn zaterdag 25 jaar getrouwd.

Natuurlijk heb ik weer een mal van Dutchdoobadoo gebruikt.
De basis is van kraft, daarop wit karton en daar bovenop heb ik een velletje uit de Holland lijn van Marianne Design gebruikt.
Het plaatje komt van Syta van Gelderen.
 


Omdat er op het plaatje klompen staan, heb ik een paar molentjes gestanst. De mal heb ik daarna nog uit wit karton geknipt en daar de blauwe molens opgeplakt.
Op een beurs had ik de leuke Holland stempels eens gekocht en die kwam nu goed van pas.
De takjes heb ik besteld bij de leuke Chinese website. Takjes heb je nooit teveel en ze kosten daar echt bijna niks!!
De tekststempel heb ik ooit eens bij Boekenvoordeel gekocht.

Voor mijn doen een kaart in heel andere kleuren dan normaal, maar ik ben er zelf tevreden over.
Morgen gaat ie op de bus.
Aangezien de ontvanger niet blogt, kan ik hem dus gerust plaatsen.

Nu eerst even koffie drinken en misschien kom ik daarna nog even bij jullie langs!

Fijne avond nog.
Liefs, Anja


11 opmerkingen:

  1. Wat mooi in het blauw wit en met die molentjes ! Heerlijk zo'n weekje weg naar lekker zuiderse oorden !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n weekje de batterij opladen.
    Je kaartje voor het zilveren bruidspaar is prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi 'hollands' kaartje Anja...leuke details erop..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk een weekje er uit !
    Deze kaart is super mooi !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dus je batterijtjes zijn weer opgeladen Anja ... Leuk dat jullie zo'n gezellige dagen gehad hebben en de Etna zal een hele ervaring geweest zijn ....
    Je kaartje is prachtig geworden, de ontvangers zullen hier heel erg blij mee zijn ....
    Groetjes, fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,
    wat gaaf zeg Sicilie. Peter is daar met zijn broers geweest, ook vlakbij de Etna. Hij vond het ene mooi eiland.
    Je kaart is supermooi. Ook deze vorm is ook weer prachtig!!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moet toch kunnen een week op vakantie, nog wel naar het mooie Sicilië, heerlijk voor je Anja.
    zJe kaart is prachtig, mooi met de molens, een heerlijk Hollands kaartje.
    Lieve groetjes,Corrie





    E

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat je heerlijk genoten hebt van je vakantie. Heel gek maar ik zie nu dat ik al drie berichten van je gemist heb, af en toe is blogger niet te volgen.
    Drie prachtige kaarten met verschillende Dutch Doobadoo mallen en in diverse kleuren. Je hebt ze allemaal prachtig afgewerkt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw!! Wat een prachtige kaart Anja. Hollands glorie. Super mooi gedaan.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh je hebt dus heerlijk even wat zonne-energie opgedaan Anja. Groot gelijk hoor, hier is het maar kil weer. Toch hou ik van Holland als ik je Hollandse kaart zo zie. Een mooi model en schitterend in dat blauw-wit met net dat vleugje kraft. Ik vind het een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie Hollandse kaart,Anja compleet met klompen en molens en een oudhollands tegeltje :). Leuk model.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen