woensdag 3 mei 2017

Van harte beterschap

Hallo dames,

Hier weer een berichtje van mij.
Een paar weken geleden kreeg ik het verzoek van een kennisje om voor haar 3 kaarten te maken.
De eerste is een beterschapskaart.
Omdat ik al een aantal basiskaarten met de mallen van DutchDoobadoo klaar had liggen, heb ik die maar gebruikt.
Ik wilde een keer een andere kleur gebruiken dan normaal, dus ik koos voor mooi rood!
Het plaatje is van Syta van Gelderen.

Het designpapier is van Marianne Design, geloof ik, maar dat weet ik niet zeker meer.
Het plaatje heb ik gemat op rood karton en daaronder zit een stans van een mooie Joy mal.
Die heb ik nog even bewerkt met rode inkt.
Natuurlijk mag een bloementoef niet ontbreken.
Ik heb diverse takjes gestanst en ik had nog een zakje met de witte bloemblaadjes liggen.
Ook hiervan heb ik de randjes met rode inkt bewerkt.
Bij Gerda's Hobbyshop heb ik ooit eens een aantal gekleurde parels gekocht en de rode paste hier perfect bij.
De stempel en banner zijn ook van Joy.
Mijn kennis vond de kaart prachtig (en ook de andere 2, maar die show ik een andere keer).

Verder is er hier de afgelopen week weinig bijzonders gebeurd. Het was een rustige week, maar dat mag ook wel eens ;-)

Nu nog even verder met mijn rondje blogs en dan maar op tijd naar bed.
Ik moet om 5:45 opstaan en merk dat ik toch iets fitter ben als ik wat vroeger naar bed ga ;-)
Ligt in mijn geval niet aan de leeftijd hoor, ik heb altijd al veel slaap nodig gehad.
En waarom zou je het jezelf lastig maken als het simpel op te lossen is?

Fijne avond en lieve groetjes, Anja


7 opmerkingen:

  1. Je kaartje is prachtig Anja ... Die mallen zijn toch super hé ...
    Ja dat is best heel vroeg opstaan dus zeker op tijd naar je bedje toe ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjee, Anja, dat is vroeg! Mijn opa zei altijd dat de uren voor 12 uur dubbel telden. Dus vroeg naar bed geeft meer veerkracht de volgende dag. Zal vast wel een kern van waarheid in zitten. Je kaart is erg leuk. Die mal is zo gaaf he?? Ben er zo blij mee!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi in deze wit/rood combinatie! Mooie materialen .
    slaapwel!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig in deze kleuren Anja, jij hebt ook al zo,n mooie DDBD mal gebruikt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart,Anja.Alles is zo prachtig op elkaar afgestemd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige beterschapskaart in het rood, alles past mooi bij elkaar.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen