zondag 2 april 2017

Liefs van mij!

Een hele goedemiddag,
Wat een heerlijke zondag is het vandaag. Het zonnetje schijnt hier al flink.
Gisteravond stond ik in het buurthuis op de Ladies Night.
Drukbezocht, alle kaarten waren uitverkocht.
Iedereen die langskwam, vond de kaarten en kado envelopjes prachtig.....en liepen vervolgens door.
Teleurstellende verkoop, maar goed, dat mag de pret niet drukken.

Vandaag laat ik jullie een kaart in zachtgroen zien.
De basis is wederom van DutchDoobadoo, van kraftkarton gesneden.
Daarop een laagje wit karton en daarop designpapier van Studio Light.
Het plaatje is van Syta.
 
Het plaatje heb ik op zachtgroen linnenkarton geplakt. Onder het plaatje heb ik een vierkant geplakt met daarop een stukje design papier van Studio Light Shabby Chique.
Daaronder zit een stukje kant wat ik ooit eens bij de Acion kocht.
Ik heb diverse takjes gestanst in het wit en zachtgroen en deze op elkaar geplakt.
Van Marianne Design had ik nog roosjes in dezelfde kleur groen liggen.
Een wit roosje erbij om het bloementoefje compleet te maken.
Her en der nog even wat plakparels en natuurlijk een mooie stempel.
Ik zal me nu zo langzamerhand maar eens gaan douchen en aankleden.
Op zondag vind ik het heerlijk om de ochtend lekker kalm aan te doen.
Vanmiddag hebben we een verjaardag en ik moet mijn bloes nog strijken.
Vanavond maak ik dan nog wel even weer een rondje langs diverse blogs.
Hele fijne zondag voor jullie allemaal!

Lieve groetjes Anja


7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Anja.Leuk model.Hele mooie bloementoef.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja, jammer toch als de verkoop tegen valt. Misschien zijn we met te veel kaartenmaaksters in Nederland? Je kaart van vandaag is weer heel mooi! Prachtige details. En in het weekend mag ik dat ook graag doen, lang in mijn ochtendjas, rustig aan doen....heerlijk!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Anja! ik vind het heel jammer voor je dat de beurs niets voor je heeft opgeleverd.Volgende keer beter!
    Ik ga nog even door met mijn blogrondje.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hoort het wel meer tegenwoordig dat de verkoop tegen valt Anja, de markt is verzadigd denk ik.
    Maak niet uit, deze kaart is prachtig , mooi van kleur, met mooie details.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anja wat een super mooi kaartje, prachtig van kleur en alles past zo perfect bij mekaar ...
    Jammer dat de verkoop tegen viel ....
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer dat de verkoop tegenviel Anja, je maakt toch hele mooie kaarten. Dit is ook weer een lieve mooie kaart. Leuk de combinatie van kleuren en het plaatje met de stansen. Een kaart om van te genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen