donderdag 18 januari 2018

Mijn wekelijkse kerstkaart #3

Dag allemaal,

En dan is het alweer donderdag. Dat betekent tijd voor de wekelijkse kerstkaart voor 52 weeks.
Ik heb nog een behoorlijk aantal kaarten in een bak liggen die niet af zijn.
Op de één of andere manier zag ik het gewoon even niet meer.
Voor deze kaart had ik het mooie plaatje van Studio Light al gemat op een Marianne mal.
Uit het blokje Woodland Winter zocht ik een mooi, bijpassend design papier.
 
 
Bovenaan de kaart heb ik een guirlande van Ali geplakt. Het klokje linksboven is een Craftable van Marianne. De tekststans is van Yvonne en deze kreeg ik met kerst. Ik ben er zó blij mee.
Wat dennentakjes van Craft Emotions en de dennenappels zijn ook weer van Marianne.
                          Ik heb deze bewerkt met Wink of Stella, er zit nu een subtiele glitter op.
 
De gebruikte mallen zie je hieronder weer:


Ik hoop dat het weer vandaag een beetje prettig blijft. Als ik de voorspellingen mag geloven, gaat het nogal stormen. We zullen zien.
Ik ga nu zo de deur uit, ik ga naar mijn werk.
Ik wens jullie een fijne donderdag en kom vanavond even bij jullie langs om jullie kerstkaarten te bewonderen.

Lieve groetjes, Anja




20 opmerkingen:

  1. Deze kaart is schitterend geworden!!

    Fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kerstkaart. Je hebt alles mooi gecombineerd.
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaart, heel mooi plaatje, papier en versieringen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend !
    Mooi geheel !!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kerstkaart en een mooi plaatje. De stansjes van Ali ben ik helemaal weg van! Gaan super en niet te duur! Bij ons zeker storm vandaag allerlei dingen vliegen in het rond en de schutting is kapot. Het ergste is nu wel voorbij. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke mooie kaart, Anja. Leuk dat je m even hebt laten liggen en er nu geïnspireerd mee verder kon!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kerstkaart Anja. Ja soms heb je dat je even niet weet hoe je verder moet maar komt gelukkig weer goed zie je wel :) Mooi gedecoreerd met de dennenappels en takjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje! Even afstand nemen helpt vaak.
    EN het viel niet mee, met de storm. Wel kort maar ook heel heftig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kerstkaart,Anja.ik heb je lang niet gezien op je blog :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een mooie kerstkaart geworden Anja! Leuk met die toef van kersttakken en dennenappels!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed bezig Anja,
    alweer eentje klaar, leuk plaatje en hele mooie stansen, hele mooie kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart met Yoep Anja... Je denkt nu misschien hoe komt ze bij Yoep. Nou dat komt omdat Yoep van het Hek hier in Heerenveen een voorstelling heeft gegeven.(al lang geleden) heeft gegeven voor het Fryske gea en van de opbrengst zijn schotse hooglanders gekocht. Die lopen in Katlijk hier vlak bij. Indertijd zag je nog niet veel . Nu zie je ze in heel veel natuur gebieden. Maar wij noemen ze altijd nog joepen...Het zijn hele mooie dieren . Je kaart is prachig gemaakt met al deze materialen. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart! Handig een foto met de gebruikte mallen erbij! groetjes, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er erg leuk uit
    Mooi kaartje
    Fijn dat je er weer bij bent
    Martina DT 52 WTC
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Anja! Superleuk plaatje heb je er voor gebruikt!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schitterend kerstkaartje Aja, leuk plaatje en ook zulke mooie stansjes gebruikt...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kerstkaart en je hebt erg mooie mallen gebruikt, ik hoop dat de storm wat meeviel bij jullie !
    Fijn weekend !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen