zondag 21 januari 2018

Happy birthday in vintage kleurtjes

Hallo lieve blogvriendinnen,
Allereerst, Blankina welkom op mijn blog! Leuk om er weer een volgster bij te hebben!
Op deze zonnige zondag was ik al op tijd wakker.
Ik moest mijn buurvrouw even naar de trein brengen en heb daarna heerlijk op de bank gehangen en even de aflevering van Wie is de Mol terug gezien.
Ik ben er nog niet over uit wie het is, jullie wel?
Van de week had ik een paar leuke plaatjes uitgezocht. Dáár wilde ik kaarten mee maken.
De eerste laat ik jullie vandaag zien!
Het was een plaatje met naai attributen, ik vond het nog even spannend of ik er wel bijpassend design papier bij zou vinden.
Gelukkig had ik nog een Studio Light blokje, Vintage line.
Het plaatje heb ik gemat op bruin karton. Onderaan de kaart heb ik een kant rand geplakt. Deze zat op een rolletje wat ik ooit eens bij de Action heb gekocht.
De schaar, het tornmesje en het speldenkussen heb ik gestanst uit kraft karton waar ik deels aluminium tape (ook van de Action) op heb geplakt. Hierdoor krijgt het het metaal effect.
Een tip die ik ooit eens van Monique kreeg en die ik nog vaak gebruik.

Alle mallen die ik op deze kaart gebruikt heb, komen uit China.
Ik vind het setje met naai gereedschap zó leuk!!
 

Het is net alsof ik in het nieuwe jaar ook nieuwe energie heb gekregen. Ik heb zóveel ideetjes voor kaarten en ik heb al zóveel gemaakt.
Voordeel hiervan is dat ik alvast wat blogberichten kan schrijven voor de komende tijd.
Later vandaag maak ik weer een rondje om bij jullie langs te komen.
Fijne zondag nog.

Lieve groetjes, Anja


9 opmerkingen:

  1. Super leuk deze kaart !
    En wat een leuke stansen !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart Anja. Leuk effect geeft dat tape op de stansen, inderdaad net metaal. Het vintage papier past er top bij. Lekker dat je zo bruist van ideetjes. Laat maar zien hoor ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt een hele mooie kaart, leuk dat je het plaatje hebt gecombineerd met de leuke Ali spulletjes,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart Anja. Ik kom hem morgen in het echt bekijken. Zin in!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n zonnige zondag. Het kaartje is heel mooi de stansjes van het naaigerei zijn erg leuk.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Anja, wat een cadeautje vandaag he? Heerlijk, de zon. Je kaart is een plaatje. Wat een leuke naaistansen heb je gevonden en verwerkt op deze mooie kaart!
    Groetjes en goede werkweek!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje, wat een leuke stansjes die perfect bij het plaatje passen. Mooie kerstkaart met de groene details. En een prachtige, zachte verjaardagskaart.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart,Anja.Alles zo mooi gecombineerd.Prachtig kantje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je voor het welkome en wat een mooie kaart, schattig..heb ook andere kaartjes van je bekeken en het ziet er allemaal mooi uit, groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen