donderdag 25 februari 2016

52 Weeks to Christmas #8

Dag lieve creatievelingen,

Vandaag weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart van 52 Weeks to Christmas.
Nou, dat was nog even een bevalling hoor.
Dit keer had ik een sketch uitgekozen, wederom eentje van MojoMonday.
Hij leek erg leuk, maar toen ik er mee aan de slag wilde, bleek het lastiger dan gedacht.
Maar goed, ik heb me er door geworsteld.
 

Het DP waren restjes die ik nog had liggen.
De vogeltjes zaten als extraatje op een knipvel en de tekst is van Marianne Design.
Ik vond hem zelf niet zo bijzonder, maar mijn collega wel en zij heeft hem al gereserveerd.
Haha, zo zie je maar hoe iedereen weer een andere mening heeft.

Ik ben morgen lekker vrij, dus ik ga eerst maar eens even door het huis.
Zaterdag gaan we nl naar Amsterdam. Eindelijk is het nl. zover en mogen we naar het Symphonica in Rosso concert van Marco !!
We overnachten lekker in het hotel direct náást de Ziggo Dome, hoe luxe wil je het hebben.
Ik hoop morgen nog even snel bij jullie langs te komen.
Als ik nog zin heb, begin ik vanavond alvast, maar ik beloof niks.

Lieve groetjes van mij.


14 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die schets van Mojo Monday had ik ook gezien, leek me leuk !
    Blijkt dus toch niet zo gemakkelijk te zijn !!!
    Je kaart vind ik toch erg geslaagd !
    En vooral heeeeellll veel plezier in de Ziggo Dome !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Anja!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is supermooi! Dat heeft je collega goed gezien.
    Ik heb ook zo'n zin in Marco, concert dan hè?
    Maar jij mag eerst ;-)
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje je collega heeft er kijk op1 Geniet van je weekend Amsterdam.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart,Anja.De vogeltjes en de rondjes zijn superleuk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, dat klinkt geweldig! Een top uitje!
    ik vind je kaart heel leuk geworden. En soms kun je je er echt op verkijken, op een sketch. Dan denk je: doe ik even en dan vált het tegen!
    Heel veel plezier!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk kaartje. Je hebt ermee geworsteld maar wel met een mooi resultaat.
    Geniet van de weekend Amsterdam en doe Marco de groeten.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart geworden, wat zijn die vogeltjes leuk. Vind dat de sketch goed heeft uitgepakt. Heel veel plezier zaterdag, lekker naar Marco en heerlijk in een hotel overnachten.
    Je kerstkaart van vorige week is heel mooi strak geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje Anja, je hebt het geworstel goed overleefd hoor, wat is die leuk geworden , ook de plaatjes, schattig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een superleuke kerstkaart heb je ervan gemaakt Anja - super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuke schets ! Prachtige kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje. Veel plezier bij het concert!
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig is dit kerstkaartje Anja...Heel leuk uitje zo naar een gaaf concert...geniet ervan!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen