donderdag 11 februari 2016

52 weeks to Christmas #6

Hallo lieve allemaal,

Allereerst, welkom Chantal. Leuk dat je mijn blog ook hebt gevonden :-)
Deze week begon erg spannend voor mij. De afgelopen weken ben ik, samen met een aantal collega's, op cursus geweest in Zwolle.
Wat we daar in 3 dagen geleerd hebben, mogen we zelf de komende 8 weken overbrengen op onze collega's.
Inez en ik geven dus nu elke maandag  aan 2 groepen collega's een workshop.
Aangezien het niet mijn dagelijkse taak is om voor een groep mensen te staan, was dit dus best even een drempeltje waar ik overheen moest.
Maar gelukkig ging het goed, al heb ik na 5 minuten wel mijn vest uitgedaan.....het klamme zweet brak me best even uit, hahaha.

Maar nu over naar de orde van de donderdag. Mijn kerstkaart.
Dit keer een simpel exemplaar, gemaakt van restjes papier.
Ik heb de strookjes gesneden in vierkantjes van 2,5 x 2,5 cm en deze heb ik geplakt op linnenkarton van 3x 3 cm.
Dit geheel heb ik op kraftkarton geplakt en dit weer op een basiskaart van groen linnenkarton.
 

Op rood linnenkarton heb ik een stempel gezet.
Toen ik de stempel van mijn acrylblok wilde halen, scheurde hij zomaar in 2.
Erg jammer, maar gelukkig mag ik volgende week lekker shoppen op de beurs in Hardenberg ;-)

Met deze kaart doe ik natuurlijk weer mee bij 52 weeks to Christmas.
De foto is niet van een geweldige kwaliteit, maar het weer is de afgelopen dag ook zo donker (en al helemaal als ik thuis ben van mijn werk)

Ik hoop dit weekend nog even tijd te hebben om weer een leuke kaart te laten zien.

Fijne avond en tot snel.
Lieve groetjes, Anja


16 opmerkingen:

  1. Hey toppertje,
    wat een leuke kaart. Wat jammer van je stempel. Dan is het inderdaad maar goed dat we volgende week gaan shoppen in Hardenberg.
    Dank je wel voor je deelname bij 52 WTC.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pracht van een kerstkaart heb je ervan gemaakt Anja - leuk gedaan met al die vakjes. Jammer van je stempel - je vindt vast wel terug eentje op de beurs.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie strakke kaart met al die vierkantjes,Anja.Dat moet inderdaad spannend geweest zijn spreken in het openbaar voor een groep.Niets voor mij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk met die vierkantjes.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart met al die 4kantjes.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je je taak op het werk goed volbracht hebt. Spannend hé om voor een groep te moeten spreken en iets uit te leggen!
    Mooi kaartje, leuk idee om zo wat restjes te verwerken!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, fijn dat je binnenkort weer kunt gaan shoppen :-) En leuk dat je meedoet met 522WTC!
    grtz. Colien, DT-lid 52 weeks to Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaart Anja ! Wat goed dat je zelf een workshop geeft aan je collega's ! Dat vind ik erg knap !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart, Anja. Mooie papiertjes heb je gebruikt voor de vierkantjes, een heel leuk geheel! Jammer van de stempel, maar een goede reden om weer lekker te gaan shoppen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wel efficiënt en kostenbesparend he, om het zo te doen: 2 collega's die de rest mogen informeren!
    Je kaartje is heel leuk! Ik hou wel van vierkantjes. En wanneer ga je naar Hardenberg?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Efficiënter werken is ook de doelstelling van deze cursus (Lean) ;-) Maar ik krijg er ook een certificaat voor, staat altijd goed op je CV!
      Monique en ik gaan op zaterdag. Ga jij ook nog naar Hardenberg? Zou wel gezellig zijn om even samen een bakkie te doen!!

      Verwijderen
  12. Een mooie strakke kaart Anja. Ook leuk om restjes op te maken. Wat jammer van je stempel maar misschien vind je wel een mooie nieuwe op de beurs inderdaad. Knap hoor dat je een workshop voor je collega's hebt gegeven, daar zou ik het ook warm van krijgen :p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Anja. En wat een heerlijk vooruitzicht shoppen op de beurs in Hardenberg. Ik moet nog even geduld hebben ga in Den Bosch naar de beurs.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap van je om zo voor de groep te staan, snap dat je ff je vest uit moest doen. Je kaart is super, leuk die vierkantjes. Zonde van je stempel maar strakjes lekker naar de beurs, vind je vast wel weer iets leuks ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart met die vierkanten !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen