zondag 8 maart 2015

Sweet pink

 
Hallo blogvriendinnen,

Daar ben ik weer!
Dank jullie wel voor jullie fijne reacties op mijn vorige kaart.
Dan nu een welkom voor Rosina! Fijn dat jij mijn blog ook hebt gevonden.
Ik kom natuurlijk snel bij je kijken!

Deze week weinig kunnen knutselen.
We zijn 2,5 avond bezig geweest met sollicitatiebrieven en het aanpassen van de CV van mijn lief.
Vrijdag sprak hij met iemand, gewoon ergens op een project, en kreeg hij te horen dat er een bedrijf op zoek was naar een uitvoerder.
Een paar telefoontjes verder was de afspraak voor een kennismakingsgesprek al een feit!
Woensdag heeft 'ie zijn eerste gesprek. Natuurlijk is dat geen garantie dat hij de baan krijgt, maar het is al een positief iets!

Vanmiddag ben ik dan toch mijn hobbyhok maar eens ingedoken. Ik had nog 2 opdrachtjes liggen die voor de 11e en de 14e af moesten.
Gelukkig wist ik wat ik wilde maken.
Voor een jongedame die 18 wordt, was het verzoek om iets met boeken en pasteltinten te maken.
Het modelletje heb ik laatst bij Monique gemaakt en ik vind hem geweldig.
Ik heb het nieuwe Pion papier, Paris Flea Market,  gebruikt, oh wat vind ik die serie mooi!!
De mal is van Joy, het plaatje van Gerda's Hobbyshop, de stempels van Boekenvoordeel en het roosjeslint heb ik op de markt gekocht.
De vlindertjes aan de rand zijn ook van Joy.
 
 
 
Duimen jullie morgen even voor me? Ik moet om 9 uur bij de tandarts zijn om mijn laatste verstandskies te laten verwijderen. Van de andere 3 heb ik nagenoeg ook geen last gehad naderhand, dus ik hoop dat het met deze net zo gaat.
Neemt niet weg dat ik er vreselijk tegenop zie...

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij de KIC Bingo - Roze, stans, creme.

Voor nu wens ik jullie nog een fijne zondagavond en ik hoop tot snel!

Liefs Anja
 

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart geworden, Anja. Een heel mooi geheel. Ik zal voor je duimen. Komt goed.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje! Morgen kom ik hem in het echt bewonderen en je een beetje afleiden. De link is goed gelukt hoor!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,
    wat een prachtige kaart! Ik ben ook zo'n fan van Pion-papier !
    Ik duim alvast mee voor morgen, maar ook al voor woensdag hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk modelletje kaart!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    PS: Ik ben gelijk je nieuwe volger...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fjintjes Anja. sterkte bij de tandarts. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. inmiddels ben je bij de tandarts geweest.
    Ik hoop dat het meevalt.
    Je kaartje is ieder geval prachtig!!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Anja je opdrachtje is meer dan geslaagd volgens mij...een schitterend kaartje hoor....
    Ik hoop dat de tandarts je niet al teveel pijn doet...altijd vervelend....
    Daar heb ik geen last meer van ...doen ze pijn ....doe ik ze in een glaasje ....hahaha....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, wat een prachtige kaart. Ik las dat je ook nog niet zo lang kaartjes maakt maar dat zou je niet zeggen, zoveel mooie creaties. Ik hoop dat vorige week alles goed is verlopen, zowel voor je man als voor jou bij de tandarts.
    Ikzelf ben helemaal nieuw in blogland dus zou het leuk vinden als je eens kwam kijken.
    Groetjes Angelique (annigide.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen