maandag 2 maart 2015

Een dagje kleuren in Dronten!

Dag lieve blogvriendinnen,
 
Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten. Leuk dat jullie me gevonden hebben, Ans, Marja, GerJanne, Nelleke en Dora.

Afgelopen zaterdag ben ik met Monique een dag naar Dronten geweest. Bij Dora in de Stalloon hebben we een héérlijke dag gehad en veel geleerd over het werken met Derwent potloden.
Ik had ze al een poos in de kast, maar kende de techniek niet.
Daar hebben we zaterdag aan gewerkt.
Samen met nog 7 gezellige dames hebben we heerlijk gekletst, gekleurd en gelachen.
Het resultaat is onderstaande kaart geworden!
 
 
 
Natuurlijk moet er ook even een close-upje geplaatst worden.
Ik ben zó blij met de opgedane kennis én het resultaat!
 

 
Hier kun je ook wel zien dat we allemaal héél geconcentreerd bezig waren!

 
Dora, het was een topdag! Ik heb genoten van zowel de workshop, de gezelligheid én het goed verzorgde hapje en drankje.
Wij komen graag nog eens bij je terug!!
 
Lieve groetjes, Anja


12 opmerkingen:

  1. Hi Anja
    Ik heb het ook al bij de anderen geschreven. Ik ben zo druk geweest met die papaver waarbij toch wel het een en ander verkeerd ging :-) dat ik nooit meer goed het eindreseltaat heb gezien van jullie allemaal.
    Deze is ook weer erg mooi. Je hebt veel oranje gebruikt in de harten en dat vind ik erg mooi.
    Ik heb ook genoten zaterdag en ga een volgende keer, als ik kan, zeker weer.
    fijne avond en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja,
    fijn dat het zo gezellig was, jullie hebben prachtig kaarten gemaakt en heel veel geleerd..super dagje zo te zien,
    groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was inderdaad erg leuk. De volgende keer kunnen we je zo oppikken, we komen praktisch voor je deur langs ;-)

      Verwijderen
  3. Het was erg leuk zaterdag. Heerlijk nog nagenieten. Mooi resultaat he? Ga je meer kleuren? Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is wel mijn bedoeling om meer te gaan kleuren. Ik heb van de week nog een paar leuke Magnolia's gekocht. Ze lijken uit te zijn, zoveel worden er te koop aangeboden. Moet ook maar eens naar wat andere stempels op zoek die mooi in te kleuren zijn.
      Maar er zijn zoveel dingen leuk.....kiezen lukt me (nog?) niet....
      Groetjes, Anja

      Verwijderen
  4. Hoi Anja,

    Leuk dat je zo'n gezellige dag hebt gehad.Je kaart is super leuk. Mooie stempel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    jouw kaart is echt een plaatje! En dat je voor het eerst kleurde...dat kan ik bijna niet geloven. Je hebt gewoon talent!
    En zo leuk om ook jou weer te ontmoeten!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,

    Hij is prachtig. Heb hem in het echt al gezien. Super!
    En het logo is gelukt zie ik. Dat gaat helemaal goed komen.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Anja.
    Prachtig ingekleurd.

    Ik ga je ook volgen.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. volgens mij ben ik volger nr. 10 in de rij...
    Je resultaat van de workshop is prachtig, mooi kaartje is het geworden.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,
    ik heb je blog gevonden via de link bij Monique !
    Ik ben ook volger geworden hoor !
    Mooi kaartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je zo een gezellige dag hebt gehad bij Dora en je kaartje is helemaal super.
    Je blog gevonden via Monique ;).
    Groetjes,
    MIsseke

    BeantwoordenVerwijderen