dinsdag 14 maart 2017

Abraham

Hallo lieve blogvriendinnen,
 
 
En alweer kom ik jullie een kaartje laten zien.
Ik ben de laatste tijd aardig bezig, want op 1 april sta ik op de Ladies Night hier in het dorp.
Een deel van mijn opbrengst gaat naar het goede doel, dus ik hoop flink wat kaartjes te verkopen.
Een groot aantal van wat ik gemaakt heb, zijn de Studio Light kaarten en nu ben ik druk bezig met de Shape Art mallen van DutchDoobadoo.
Zijn jullie daar ook zo aan verslingerd?

Mijn liefste werd afgelopen vrijdag 50, daar moest natuurlijk óók een kaart voor gemaakt worden.
Hij heeft wel iets met oude auto's, dus ik heb eerst een plaatje uitgezocht.
Daarna wat stoer papier erbij, beide zijn van Studio Light.
 
De basis heb ik van kraft karton gemaakt, dat vind ik voor een man helemaal stoer!
Een tijdje geleden kocht ik de leuke cijfers van DutchDoobadoo en deze vond ik hier wel mooi op staan (en ze vallen flink op!!).
Alle randen heb ik met gesso bewerkt.
Als finishing touch moesten er natuurlijk wat plakparels op en nog een leuke tekststempel.
Deze kaart kreeg hij samen met een waardebon voor een weekendje weg, inclusief theaterbezoek.
Nu nog een datum prikken, maar dat mag hij zelf doen.
 
Vanavond moeten we naar een verjaardag. Vind ik altijd wat minder op een doordeweekse avond, maar goed, soms moet je wel.
Morgenavond maak ik even weer een rondje door blogland, dus ik zie jullie snel weer.
Fijne avond!

Lieve groetjes Anja


6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Anja! Succes met kaarten maken voor de ladies night!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stoere kaart !!!!!!
    Succes met de ladies night !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoer kaartje heb je gemaakt voor Abraham. Succes met kaartjes maken voor de ladies night.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een stoer kaartje! En je bloemenkaart is ook al zo mooi...ik moet er even aan wennen dat je weer gezellig op het blog bent. Geniet van je weekend. Vandaag was al een goed begin met warme chocomelk, cappucino en appelgebak ;-)) en natuurlijk goed gezelschap!
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen