woensdag 22 februari 2017

Nieuwe baan!

Hallo lieve blogvriendinnen,

Vorige week kreeg ik via Facebook een privé berichtje met de vraag
of ik ook kaartjes op bestelling maak.
Natuurlijk doe ik dat, gráág zelfs!
Over het algemeen het liefst 2 à 3 weken van te voren, zodat ik
ruim de tijd heb om er iets moois en persoonlijks van te maken.
Dit keer had ik iets minder tijd, maar het is me wel gelukt.
De zus van mijn oud klasgenootje heeft een nieuwe baan.
In een bedrijfsrestaurant van een groot bedrijf.
En dus heb ik een passende kaart gemaakt.
 


De basis is van de Card Art mal van DutchDoobadoo.
Ik ben helemaal verslaafd aan deze mooie stencils.
Het design papier is van Lili of the Valley (the NitWit collection, Always&Forever)
Onder het papier heb ik een stukje lint geplakt, ik had nog wat restjes bewaard
en dat kwam nu mooi van pas.
In het zakje van het schort heb ik de pollepels en garde van Marianne Design gestoken.
De tekst heb ik gestempeld met de Typewriter letters, die blijven leuk!
Ook de binnenkant heb ik beplakt.
 


Binnenin een label waar de afzender iets op kan zetten.
Zondagavond werd de kaart gehaald en ze was er erg blij mee.
Nu hopen dat haar zus er net zo blij mee is!
 
Ik ga nu proberen om een rondje langs jullie te maken.
Als ik niet rond kom, ga ik vrijdagavond in de herhaling.
Morgenavond heb ik een shopavondje gepland met mijn moeder en zus.
Ik hoop jullie snel weer te zien.
 
Lieve groetjes, Anja
 


10 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje Anja

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toffe, heel toepasselijke kaart!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,
    dat is lang geleden! Je vorige kaartje heb ik gemist, ook mooi. Maar deze is heel gaaf! En zo toepasselijk! Ik hoop dat je weer vaker wat laat zien, want knutselen en freubelen doe je toch wel? Of had je niks gekocht op de beurs met Monique.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kaartje Anja....zo een gaaf modelletje en zeker heel toepasselijk voor de betreffende dame...leuke opdracht...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je op bestelling gemaakt, mooi dat ook de binnenkant bewerkt is. Je vorige kaart is ook prachtig, mooie mal.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt heel leuk geworden. En geslaagd tijdens het shoppen? Ik zie je maandag...
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een leuke toepasselijke kaart gemaakt op verzoek Anja. Gaaf dat ook de binnenkant bewerkt is. Ziet er heel mooi en gezellig uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele toepasselijke kaart !!!!
    Mooi !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen