donderdag 31 maart 2016

52 Weeks to Christmas #13

Hallo allemaal,

Is er werkelijk alweer een week voorbij?
Het weekend vloog om. Ben 2 dagen en avonden druk geweest en heb de Paasdagen gewoon heerlijk luierend doorgebracht.
Ik had even nergens zin in en soms mag dat ook best, toch ;-)
Zelfs het freubelen bleef liggen.
Maar ja, die kerstkaart voor 52 Weeks to Christmas hè.
Gelukkig had ik nog wat blokjes van Studio Light liggen en heb me er deze week makkelijk vanaf gemaakt.
 


Even uitdrukken, inkten, karton op maat snijden en plakken maar.
Stiekem vind ik dit roze blok toch wel érg mooi!

Ik drink mijn koffie op, ga nog even een rondje blogs doen en dan duik ik er op tijd in.
Gisteren werd ik me toch verkouden en ook al ben ik niet ziek, ik voel me toch wel een beetje lamlendig.
Dus paracetamolletjes erin en op tijd naar bed.
Hopen dat ik me morgen beter voel!

Lieve groetjes, Anja


4 opmerkingen:

  1. Prachtig (roze) kerstkaartje Anja...
    Hopelijk voel je je morgen beter.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kerstkaartje Anja....wat mooi in die zachte roze kleur...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, mooi in een niet traditionele kleur!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kerstkaart,Anja.Mooi designpapier.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen