dinsdag 5 januari 2016

Nog de beste wensen!

Hallo lieve dames,

Het is 5 januari, dus ik mag jullie allemaal nog een heel goed, liefdevol, creatief, maar hopelijk een gezond 2016 wensen!
Mijn goede voornemen is om dit jaar mijn blog wat meer leven in te blazen en wat actiever te gaan worden dan het afgelopen jaar.
Ook heb ik me voorgenomen om mee te gaan doen aan de 52Weeks before Christmas.
Wat zal me dat een kerststress besparen aan het einde van het jaar ;-)

De afgelopen tijd was erg druk. Op het werk is het een chaos en dan is er thuis ook altijd wel iets te doen.
Toch heb ik in de schaarse, vrije momenten wat kunnen maken.
Vooral voor een aantal collega's mocht ik iets maken.
Helaas voor een paar die ons hebben verlaten, maar ook voor 1 collega die in het huwelijksbootje is gestapt en voor 1 die met zwangerschapsverlof ging.

 





Allemaal groot formaat kaarten omdat er ongeveer 55 à 60 mensen hun naam in moesten kunnen schrijven.

Veel leuker om zo'n persoonlijke kaart mee te geven dan een gekocht exemplaar, toch ;-)

Vandaag geniet ik van een onverwachte vrije dag.
Ik ga nu eerst nog even een aflevering van Once Upon A Time kijken en dan maar eens naar mijn hobbykamer.
Ik moet nog 2 kaarten voor het werk afmaken (wederom afscheid van 2 collega's ivm einde contract) en ik moet nog een kerstkaart maken......ik wil immers mijn voornemen volhouden ;-)
Het hier niet vertrouwd om naar buiten te gaan, wát een ijzel en wát een glijbaan hier in de bouw!
 
Voorzichtig aan voor wie nog wel weg moet en voor de dames die lekker thuisblijven, een hele fijne dag gewenst.

Lieve groetjes, Anja

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes, dat teddybeertje is wel errug lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes Anja !
    Hier is gelukkig niets van ijzel of vriezen, maar dat zal dan wel naar hier afzakken vrees ik !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè getsie ijzel, daar heb ik toch zo'n hekel aan. Ik woon in Zwolle en daar is het gelukkig niet. Wat verstandig om thuis te blijven.
    Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou natuurlijk ook nog de beste wensen..dat het een gezond en creatief jaar mag worden. Mooie kaartjes die je ons laat zien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi zijn deze kaartjes Anja....leuk om zo voor je collegaatjes dit te doen...zal vast wel gewaardeerd worden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Slim om met dit weer binnen te blijven, bij ons is er alleen miezer regen. Mooie kaartjes heb je voor je collega;s gemaakt. Wel jammer dat je nog steeds afscheidskaartjes moet maken, is nooit leuk om ergens weg te gaan.
    Ook voor jou een mooi en creatief 2016.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja,
    vandaag was het nog veel gladder dan gisteren, de scholen gesloten..van mij mag het warm water regenen..
    je hebt goed je best gedaan met kaarten maken en dan dat grote formaat, een kunst op zich..
    Ze zien er stuk voor stuk mooi uit,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anja jij hebt je vrije tijd knap gebruikt en heel prachtige kaartjes gemaakt ... Leuk is ook het grote formaat en ja zo'n persoonlijk kaartje is altijd heerlijk om te ontvangen ...
    Een schitterend, zorgeloos 2016 wens ik jou toe met heeeel veeeel tijd om te knutselen zodat ik kan geniet van al het moois ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen