donderdag 9 april 2015

Kiekeboe!

 
 
Dag lieve blog vriendinnnen,
 
Gisteren was het éindelijk zover: Nova is geboren!!
Een heel mooi meisje dat in een geweldig nest terecht is gekomen.
Morgen of zaterdag mag ik dus weer aan de knutsel om de inlegvellen in de kaartjes te maken.

Ik heb een redelijk rustige knutselweek achter de rug. Af en toe merk ik dat ik even een pas op de plaats moet maken en gewoon even niks moet doen.
Ben wel met wat verschillende projectjes / verzoekjes bezig, maar ik kan jullie daar nog niks van laten zien. Na maandag is het showtime ;-)

Dit keer een redelijk simpele kaart. Een verzoekje voor iemand die dol is op rood én op katten.
Dit papier is al zo mooi, dat heeft verder weinig opsmuk nodig.
 
 
Even een paar leuke tekststempels erbij, een paar plakparels erop en klaar is Kees!
Hij viel enorm in de smaak en dan ben ik ook weer blij.
 
Voor nu wens ik jullie nog een fijne avond!

Liefs Anja


6 opmerkingen:

  1. Een pracht van een kaart Anja, supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel moi kaartje Anja.....en altijd leuk als je weet waar iemand van houdt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart, leuk zo die kat achter het raam. Hier zal de ontvanger vast heel blij mee zijn.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi en erg leuk kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me voorstellen dat hij in de smaak viel, Anja.
    Hij is prachtig.
    Leuk zoals de kaart door het raam kijkt.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie stijlvolle kaart,Anja.Leuk plaatje. Ik begrijp best dat hij in de smaak viel. Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen